THE DIFFERENCES IN THE PERSONALITY DIMENSIONS BETWEEN THE PRIMARY SCHOOL TEACHERS AND THE UNIVERSITY TEACHERS
Abstract
Keywords
Full Text:
PDF (Cрпски)References
Цветковић, С. (2009). Димензије личности, мотив за постигнућем, стрес, задовољство послом и умор код запослених у основном и високом образовању [Dimensions of personality, achievement motivation, stress, job satisfaction and fatigue among primary school and university teachers]. Магистарски рад, Ниш: Филозофски факултет.
Džamonja-Ignjatović, T. (1999). Psihodijagnostika i savremeni modeli ličnosti [Psychodiagnostic and contemporary models of personalty]. Beograd: Zadužbina Andrejević.
Džamonja-Ignjatović, T. i Knežević, G. (2005). Psihobiološki model temperamenta i karaktera –validacija i kroskulturalna komparacija [Psychobilogical model of temperament and character-validation and cross-cultural comparison]. Psihologija, Vol. 38 (3), 295–309.
Ђигић, Г. и Стојиљковић, С. (2011). Ефекти различитих стилова наставника у управљању разредом на школска постигнућа ученика. У: Шпијуновић, К. (главни уредник). Настава и учење – стање и проблеми (337–350). Ужице: Учитељски факултет, Универзитет у Крагујевцу.
Ђорђевић, Ј. (2008). Личност и функције наставника у савременим друштвеним и економским променама [Personality and function of teachers in modern social and economic changes]. Педагошка стварност, BIBLID 0553–4569, 54, 9–10, 842–853.
Hadži Pešić, M. (2003). Psihološki profil ličnosti koronarnih bolesnika [Personality psychological profile of coronary patients]. Doktorska teza, Niš: Filozofski fakultet.
Cloninger, et al., 1994. The temperament and character inventory (TCI): A guide to its Development and Use. Center for Psychobiology of Personality, Washington University, St. Louis, Missouri.
Kandido-Jakčić, M. (1995). Polne uloge i mentalno zdravlje [Gender roles and mental health]. Psihologija, Vol (28), 3–4, 315–338.
Петровић-Бјекић, Д. (1997). Динамичке особине личности наставника и успешност у настави [Dynamic personality traits of teachers and success in teaching]. Психологија, 1–2, 93–110.
Smederevac, S i D. Mitrović (2006). Ličnost – metodi i modeli [Personality-methods and models], Beograd: Centar za primenjenu psihologiju.
Стојиљковић, С. (2014). Психолошке карактеристике наставника [Psychological characteristics of teachers]. Ниш: Филозофски факултет.
Susana Al-Halabí et al. (2011). A cross-cultural comparison between Spain and the USA: Temperament and character distribution by sex and age, Psychiatry Research 186, 397–401.
Шевкушић, С., Милошевић, Н. (2004). Да ли успешан наставник васпитава као добар родитељ [Does a successful teacher educate like a good parent], Институт за педагошка истраживања, БИБЛИД 0579–6431, 36, 188–203.
Закон о високом образовању [Law on Higher Education], „Сл. гласник РСˮ, бр. 76/2005, 100/2007 – аутентично тумачење, 97/2008, 44/2010, 93/2012, 89/2013, 99/2014, 45/2015 – аутентично тумачење и 68/2015.
Закон о основама система образовања и васпитања [Law on Basic Education System], „Сл.гласник РСˮ, бр. 72/2009, 52/2011, 55/2013, 35/2015 – аутентично тумачење и 68/2015.
Refbacks
- There are currently no refbacks.
© University of Niš, Serbia
Creative Commons licence CC BY-NC-ND
Print ISSN: 0353-7919
Online ISSN: 1820-7804